Dia del draft
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Dia del draft
Dia del draft!
Nois. Amb els 12 jugadors ja confirmats, tocaria escollir un dia per fer el draft. Quedar tots junts. Si veiem que és molt molt complicat. L'aniriem fent per aquí el forum, però pot arribar a ser molt lent. L'any passat vam quedar un dia tots a casa meva i el vam fer en una horeta.
Proposo el 13 de desembre a les 17:00 a casa meva. Què us sembla?
Alternatives?
Nois. Amb els 12 jugadors ja confirmats, tocaria escollir un dia per fer el draft. Quedar tots junts. Si veiem que és molt molt complicat. L'aniriem fent per aquí el forum, però pot arribar a ser molt lent. L'any passat vam quedar un dia tots a casa meva i el vam fer en una horeta.
Proposo el 13 de desembre a les 17:00 a casa meva. Què us sembla?
Alternatives?
nau13- Crack
- Nombre de missatges : 119
Re: Dia del draft
a mi en principi em va bé
sergimm3- Suplent
- Nombre de missatges : 47
el dia a estat eskollir per ser dia tretzil?
jo en princpi puk, tot i k podriem fero abas no? keda prop dun mes!
jo en princpi puk, tot i k podriem fero abas no? keda prop dun mes!
uri7- No convocat
- Nombre de missatges : 12
DRAFT
Imposible x la meva part...ja que tots el festius de desembre els treballo...i no 3 o 4 hores sino...7h...si avans era 1 mica dificil kedar ls 8...ara amb 12 sera encara més...
apart...teniu hem compte...ke la gent..tindra parcial..etc..etc... jo si més no..proposaria...un diumnge d novembre... ja ke la 1era setmana d desembre..l trio ternura (GUiu-Marco-Kime)..estan per dinamarca..
apart...teniu hem compte...ke la gent..tindra parcial..etc..etc... jo si més no..proposaria...un diumnge d novembre... ja ke la 1era setmana d desembre..l trio ternura (GUiu-Marco-Kime)..estan per dinamarca..
JMC- Suplent
- Nombre de missatges : 36
A part de la teva confirmació de que no podries venir, el Ramon també ha dit que tindrà examens, i és que és lo més natural en aquella època.
Jo des d'aquí proposaria un dia proper a l'actual, que ara mateix ningú està carrregat de feina ni d'exàmens.
Jo des d'aquí proposaria un dia proper a l'actual, que ara mateix ningú està carrregat de feina ni d'exàmens.
Jo crec x per democracia ja esta escollit el dia 22
JMC- Suplent
- Nombre de missatges : 36
EL DRAFT ES CELEBRARÀ EL DIUMENGE DIA 22 DE NOVEMBRE A CASA EL NAU A PARTIR DE LES 17h.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum