FIFALEAGUE 2010
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LESIONS. Sondeig

5 participantes

Ir abajo

Com preferiu el tema lesions?

LESIONS. Sondeig Vote_lcap25%LESIONS. Sondeig Vote_rcap 25% 
[ 2 ]
LESIONS. Sondeig Vote_lcap75%LESIONS. Sondeig Vote_rcap 75% 
[ 6 ]
 
Vots Totals : 8
 
 

LESIONS. Sondeig Empty LESIONS. Sondeig

Missatge  nau13 Dl Nov 23, 2009 2:11 pm

TEMA LESIONS.
És un tema que he estat pensant una mica, ja que l'any passat va haver-hi molts jugadors de la lliga que no van jugar ni un minut. I ESTO ES LO QUE NO ME GUSTA. Aleshores, el que volia fer és augmentar les lesions de curta durada perque això pugui canviar una mica.

Proposo:

Cada vegada que un jugador hagi caigut lesionat en un partit i s'hagi pogut re-incorporar, podrà acabar el partit, però després del partit se li faran proves mèdiques i veuran que era més greu del que pensaven (o no). Es llençarà un dau i el resultat determinarà el número de setmanes de lesió: 1-2 (o setmanes) 3-4 (1 setmana) 5-6 (2 setmanes).

Cada vegada que un jugador quedi lesionat de forma greu es llençarà un dau i se li sumarà 1 al resultat, i aquest serà el seu període de recuperació (exemple: surt 6, doncs 1+6= 7 setmanes de lesió)

Què us sembla? Així potser tenim més lesionats de curta durada i entren en joc els suplents habituals, que no estan per fer bonic.
nau13
nau13
Crack
Crack

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  guiudante Dl Nov 23, 2009 11:06 pm

Crec que s'hauria d'explicar com funcionava l'any passat perquè els reincoporats puguin votar amb criteri.

Gràcies
guiudante
guiudante
No convocat
No convocat

Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 20/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  kimsanges Dt Nov 24, 2009 12:38 am

Varies coses:

1) Totalment d'acord amb el Guiu.
2) Un dubte, què considerem quan parlem d'un jugador que s'ha lesionat i s'ha pogut reincorporar? Que pot seguir jugant però té la creueta de lesionat fins que s'acaba el partit? Que li ha aparegut la creueta un moment i ha desaparegut? Estaria bé aclarir les diferents situacions que es poden donar.
3) La proposta, en general, m'agrada, però no m'agrada el punt de les lesions greus. Està bé lo de sumar alguna quantitat al resultat del dau, però només una setmana? Les lesions "d'ambulància" no són massa habituals, seria normal que els jugadors estiguessin més temps de baixa. Potser no cal arribar a l'extrem de tirar dos daus, però potser seria més lògic sumar-li una quantitat d'entre 2 i 4 setmanes al que surti tirant el dau. És una possibilitat.
kimsanges
kimsanges
Crack
Crack

Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 19/11/2008
Ubicació : Davant l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  marc10 Dt Nov 24, 2009 2:18 am

L'any passat les lesions lleus passaven inadvertides, i quan hi havia les greus es llançaven dos daus, el número sumat dels dos daus eren les setmanes que havia d'estar sense jugar aquell jugador.

Em sembla bé la teva proposta Kim, i jo crec que es refereix a quan els surt la creueta però segueixen jugant després amb total normalitat, de fet, a cap jugador li aguanta aquella creueta fins a final del partit tot i que a les estadístiques del partit posi q al minut tal hi ha hagut lesió.
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  kimsanges Dt Nov 24, 2009 2:23 am

marc10 escrigué:L'any passat les lesions lleus passaven inadvertides, i quan hi havia les greus es llançaven dos daus, el número sumat dels dos daus eren les setmanes que havia d'estar sense jugar aquell jugador.

Em sembla bé la teva proposta Kim, i jo crec que es refereix a quan els surt la creueta però segueixen jugant després amb total normalitat, de fet, a cap jugador li aguanta aquella creueta fins a final del partit tot i que a les estadístiques del partit posi q al minut tal hi ha hagut lesió.
Correcte, doncs especifiquem el número de setmanes que s'han de sumar al resultat del dau (en cas de lesions greus) i podem anar votant!
kimsanges
kimsanges
Crack
Crack

Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 19/11/2008
Ubicació : Davant l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  kimsanges Dt Nov 24, 2009 2:38 am

Hola, què tal?? Trofeus i més trofeus, jajaja
kimsanges
kimsanges
Crack
Crack

Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 19/11/2008
Ubicació : Davant l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  marc10 Dt Nov 24, 2009 2:42 am

Puto Kim, en tens més que jo! xd
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  uri7 Dc Nov 25, 2009 3:05 pm

ja e votat!
per cert, dirvos k estik orgullós de la meva plantilla, jugons!
podem fer koses bonikes en akest primer any dadaptació
uri7
uri7
No convocat
No convocat

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 17/11/2009
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

LESIONS. Sondeig Empty Re: LESIONS. Sondeig

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum