FIFALEAGUE 2010
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Queixes!!!!!!!!!

+2
marc10
JMC
6 participantes

Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Queixes!!!!!!!!!

Missatge  JMC Dj Nov 19, 2009 5:20 pm

Us faltava aquest apartat!!!!Smile

si es com jo he antes....
Hem sembla 1 mica injust...el ke cadascú escolleixi 1 jugador del seu ekip(els ke ja jugavem)..i el nous escolleixin 1 jugador...qualsevol..ja que x exemple arisa.. tu...en el teu ekip tenies...a villa-iniesta-torres...(exemple)...llavors els k ja jugavem...no podrem escollir akest jugadors...i en canvi..els nous..si...

espero ke m'ho aclaris..xk no se si es aixi...i no se si m expressat b...

spero la teva contestació...


att: JMC
JMC
JMC
Suplent
Suplent

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:26 pm

Si, és així, i ho fem d'aquesta manera pq cadascú tingui el seu supercrack, no ho trobo una injustícia.


Editat per darrera vegada per marc10 el Dj Nov 19, 2009 5:32 pm, editat 2 cops en total
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  JMC Dj Nov 19, 2009 5:30 pm

marc10 escrigué:Si, és així, i ho fem d'aquesta manera pq cadascú tingui el seu supercrack, no ho trobo una injustícia.


llavors jo puc escollir a messi en comptes de cech x exmple?


si m'interessa més els teus descartes...ke la meva plantilla...¿?¿?
JMC
JMC
Suplent
Suplent

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:32 pm

Tot i així, em comuniquen que tu em pots oferir rondes del draft per a la contractació de jugadors que abans eren a la meva plantilla. La veritat és que no ho trobo gaire just per la resta de gent i sobretot pels nous que ells no poden fer cap mena de xanxullo que els afavoreixi.
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  Luna Dj Nov 19, 2009 5:34 pm

Nose ben bé si es el k diu el Juan...pero ja ho he comentat a alguns dels participants....trobo INJUST triar 1 jugador de la plantilla de l any passat...., si seguim els criteris de igualar la lliga fent draft, nous participants, draft k s esculli 1-12 i del 12-1 (que ho trobo bé tot i ser el num1 del draft per igualar la lliga), trobo malament k no cumplim aquest criteri quedantnos un jugador de la plantilla aktual, preferiria començar de 0.
Trobo un handicap cap als nous per començar i per participants antics que no tenen un nivell improtant tant en joc com a plantilla...començar la lliga ja amb Kim_Zlatan Arisa-Messi o Torres y Arnau-Cristiano, per posar exemples clars, no afavoriria a la competitivitat de la competició.

Luna
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:36 pm

Et dono la raó Luna... Seria el més just.

No sé que n'opinen els altos mandos de la competició...
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  Luna Dj Nov 19, 2009 5:38 pm

S'aferran als mes cracks..XDDDDDD, sino ho votem i escolta si voleu kedarvos kraks i es vota i guanyeu endavant!ja ho he comentat... Wink

Luna
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:44 pm

He penjat una enquesta a l'apartat DRAFT, ja sabeu, a votar Wink
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  JMC Dj Nov 19, 2009 5:47 pm

marc10 escrigué:Tot i així, em comuniquen que tu em pots oferir rondes del draft per a la contractació de jugadors que abans eren a la meva plantilla. La veritat és que no ho trobo gaire just per la resta de gent i sobretot pels nous que ells no poden fer cap mena de xanxullo que els afavoreixi.

Ho trobo ilogic...ja ke.. pk et tinc k oferir rondes de draft x 1 jugador ke no esta n la tva plantilla....es com si 1 ekip.. volgues fitxar a 1 jugador lliure..i tingues ke pagar al ekip on hi era 1 clausula...
JMC
JMC
Suplent
Suplent

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:48 pm

Exacte, no ho sé, el Sergi em lia... diu q ha parlat amb el Nau i li ha donat el visto bueno, però no és just.
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  kimsanges Dj Nov 19, 2009 5:52 pm

JuanPerolines escrigué:
marc10 escrigué:Tot i així, em comuniquen que tu em pots oferir rondes del draft per a la contractació de jugadors que abans eren a la meva plantilla. La veritat és que no ho trobo gaire just per la resta de gent i sobretot pels nous que ells no poden fer cap mena de xanxullo que els afavoreixi.

Ho trobo ilogic...ja ke.. pk et tinc k oferir rondes de draft x 1 jugador ke no esta n la tva plantilla....es com si 1 ekip.. volgues fitxar a 1 jugador lliure..i tingues ke pagar al ekip on hi era 1 clausula...
Totalment d'acord.. si us plau, que ningú faci res abans no estiguin les coses clares!
kimsanges
kimsanges
Crack
Crack

Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 19/11/2008
Ubicació : Davant l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  JMC Dj Nov 19, 2009 5:55 pm

kimsanges escrigué:
JuanPerolines escrigué:
marc10 escrigué:Tot i així, em comuniquen que tu em pots oferir rondes del draft per a la contractació de jugadors que abans eren a la meva plantilla. La veritat és que no ho trobo gaire just per la resta de gent i sobretot pels nous que ells no poden fer cap mena de xanxullo que els afavoreixi.

Ho trobo ilogic...ja ke.. pk et tinc k oferir rondes de draft x 1 jugador ke no esta n la tva plantilla....es com si 1 ekip.. volgues fitxar a 1 jugador lliure..i tingues ke pagar al ekip on hi era 1 clausula...
Totalment d'acord.. si us plau, que ningú faci res abans no estiguin les coses clares!


REVOLUCIÓN!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers

hay ke desbancar al presi i vice.. x su mala gestion!!!! VOTO TREBOL PRESIDENT!!!!!!!!! queen king
JMC
JMC
Suplent
Suplent

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dj Nov 19, 2009 5:57 pm

Jajaja, que burro!!

De moment l'únic trade que s'havia fet no el donarem per vàlid. L'enquesta decidirà el futur de la fifaleague.
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  kimsanges Dj Nov 19, 2009 6:21 pm

marc10 escrigué:Si, és així, i ho fem d'aquesta manera pq cadascú tingui el seu supercrack, no ho trobo una injustícia.
Jo no ho veig així.. jo ho veig com una manera de mantenir l'identitat de l'equip (ni que sigui amb un sol jugador). Si quan vam passar del Pro al Fifa, amb tot el lio de canvi de joc i totes les mitges diferents, ens vam quedar jugadors, no veig perquè ara no ho hauríem de fer. Ja veig que estic en minoria...
kimsanges
kimsanges
Crack
Crack

Nombre de missatges : 100
Fecha de inscripción : 19/11/2008
Ubicació : Davant l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  nau13 Dj Nov 19, 2009 7:37 pm

De moment està l'enquesta oberta per saber si ens quedem un jugador franquícia o no. Quan tothom hagi votat, decidirem.

En quant al trade, jo ho havia donat per bo, perque no em semblava malament, però si la majoria creieu que no és acceptable, ho tornem enrere i llestos.
nau13
nau13
Crack
Crack

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 20/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  uri7 Dj Nov 19, 2009 10:15 pm

varies koses!

jo e votat k els antiks pogueu eskollir un jugador dels bons k ja tenieu, perk krek k kom a iniciadors del jok us u mereixeu, i to i eskollir un dels bons jo krek k kedaran mil de bons per eskollir. Limportancia rau en el detall de k sok nou i hauré de escollir pels deskartes dels altres ekips.

segona kosa, no em sembla be l'adquisició de messi per un ekip k ja tenia estrelles. La kosa era k kadascú es kedava am el krak del seu ekip i despres podia triar kualsevol jugador dels deskartes dels altres ekips després de k els nous eskollin un jugador, si no krek k seria molt injust. Ja k no komencem de zero tots, no krek k sigui just agafarse els k ja tenen plantilla el jugador dun altre k a kedat eskartat abans k els nous poguem tansiquiera eskollire un.

gracies i fins diumenge
uri7
uri7
No convocat
No convocat

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 17/11/2009
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  LunaStar23 Dv Nov 20, 2009 12:11 am

us ho mereixeu?XDDDDDD.Kuan ens kaskin 6 per partit si k ens ho mereixerem nosaltres...jejejeje...per cert lo altre cla k no te sentit!!!!lo dels deskartes!
LunaStar23
LunaStar23
No convocat
No convocat

Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 20/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  JMC Dv Nov 20, 2009 12:49 am

kimsanges escrigué:
marc10 escrigué:Si, és així, i ho fem d'aquesta manera pq cadascú tingui el seu supercrack, no ho trobo una injustícia.
Jo no ho veig així.. jo ho veig com una manera de mantenir l'identitat de l'equip (ni que sigui amb un sol jugador). Si quan vam passar del Pro al Fifa, amb tot el lio de canvi de joc i totes les mitges diferents, ens vam quedar jugadors, no veig perquè ara no ho hauríem de fer. Ja veig que estic en minoria...



Son 2 coses diferents...1er canviar el joc + o - les mitjes son =..l'unic ke 1 any a 1 altre..milloren o empitjoren els jugadors...i la 2a..en aquells moments erem 8 jugadors..i no hi habia cap jugador afegit.. jo he votat a començar de 0...encara que se que sortire perdent xk escolleixo un dels ultims..i no puc mantenir a 1 jugador.. xo lo que no vec just..es que els que ja stan de l'any passat, el jugador protegit, comparat amb els jugadors ke es deixen no sigui tan bons... i que un jugador nou x exemple.. s'agafi una megacrack...

...o en comptes...de escollir només 1 jugador...com a "premi" als que han estat la temporada pasada... agafarnen 2...

...o també...escollir 1 jugador protegit...cada equip de la fifaleague 09...i seguidament fer draft...


Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect scratch scratch scratch scratch scratch scratch
JMC
JMC
Suplent
Suplent

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  marc10 Dv Nov 20, 2009 9:21 pm

S'ha acabat la discussió!

Tots començarem de zero Wink
marc10
marc10
Crack
Crack

Nombre de missatges : 159
Fecha de inscripción : 18/11/2008
Edad : 33

https://fifaleague2010.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Queixes!!!!!!!!! Empty Re: Queixes!!!!!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum